tirsdag den 5. april 2011

Mit første tæppe

Dette tæppe startede jeg faktisk på, da mine piger var små, men jeg begik den fejl, at forsøge at lave 2 tæpper på én gang - kombineret med, at jeg aldrig havde nok tid - så det blev aldrig til noget. Men da jeg så fik at vide at jeg skulle være mormor, så gik jeg ellers i krig. Jeg holdt det som en hemmelighed for min ældste datter. Det var spændende at lave sådan en gave. Motiverne er hentet fra diverse billedbøger eller pegebøger.... pandaen er vist fra pandaklubben.. Jeg er faktisk helt stolt af det færdige resultat, selv om jeg da også godt kan se at der er nogle små fejl. Men jeg lærer hen ad vejen og har købt materialer ind til et nyt tæppe. Dog ikke med applikationer....  desuden har jeg jo også materialer til et børnetæppe mere....

2 kommentarer:

  1. Det er bare blevet så flot.
    Håber du have en god tur til Sjælland.
    Knus Hanne

    SvarSlet
  2. Tak Hanne. Jo tak. Jeg havde en dejlig tur... knus

    SvarSlet